Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Στην Alpha Bank Cyprus Ltd διαχρονικός μας στόχος είναι η άρτια εξυπηρέτησή σας και η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προϊόντων.
Εάν έχει προκύψει κάποιο θέμα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας και επιθυμείτε να υποβάλλετε κάποιο σχόλιο/παράπονο, θα εκτιμήσουμε ιδιαίτερα τη γνώμη σας.
Εάν έχετε κάποιο ερώτημα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Η Τράπεζα εργάζεται συστηματικά για τη διασφάλιση της ικανοποιήσεως σας και την αποτελεσματική διευθέτηση θεμάτων που σας απασχολούν.
Συγκεκριμένα, η Υπηρεσία Customer Advocacy της Τράπεζας υποδέχεται και διαχειρίζεται παράπονα και σχόλια έχοντας ως στόχο την έγκαιρη και ομοιόμορφη απάντηση στους πελάτες.
Περιγράψτε μας τι έχει συμβεί
Για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε, πρέπει να γνωρίζουμε τα ακόλουθα στοιχεία:
- Το ονοματεπώνυμο σας
- Τον αριθμό του λογαριασμού ή της πιστωτικής κάρτας σας
- Αναλυτική περιγραφή του παραπόνου σας (Τι συνέβη; Πότε; Πού; Ποιος; Γιατί;)
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με Λειτουργό Εξυπηρέτησης ή να καλέσετε στο Call Centre, 8000 3333 ή 800 11 800 για δωρεάν τοπικές κλήσεις και στο +357 22 888 333 ή +357 22 575 555 εάν βρίσκεστε εκτός Κύπρου.