Πιστωτικές Κάρτες
Eπωφεληθείτε από το μοναδικά Προγράμματα Επιβραβεύσεως της Alpha Bank και απολαύστε προνόμια από την πρώτη κιόλας αγορά σας.
Χρεωστικές κάρτες
Κάντε την καθημερινότητά σας πιο απλή και εύκολη, χαρίστε Bonus στις συναλλαγές σας.
Προγράμματα Επιβράβευσης Καρτών
Γνωρίστε έναν κόσμο μοναδικών προνομίων και υπηρεσιών, που σας χαρίζουν τα Προγράμματα Επιβραβεύσεως των καρτών Alpha Bank.
Υπηρεσίες Καρτών
Γρήγορες πληρωμές, μεγαλύτερη ασφάλεια και άμεση ενημέρωση με τις υπηρεσίες των καρτών Alpha Bank.
Χρήσιμες Πληροφορίες για τις Κάρτες
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
Ψηφιακά Πορτοφόλια
Γνωρίστε κι εσείς τον εύκολο και ασφαλή τρόπο συναλλαγών.
Ταξιδιωτική Ασφάλεια
Ασφαλιστικές Καλύψεις με τις κάρτες της Alpha Bank
Νέα & Προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
Alpha e-Statements
Ενημερωθείτε για τις μηνιαίες κινήσεις των τραπεζικών προϊόντων σας στην Alpha Bank με τα δωρεάν ηλεκτρονικά αντίγραφα Alpha e-statements, δημιουργώντας το δικό σας ηλεκτρονικό αρχείο.
Ενημέρωση Στοιχείων Πελάτη

Αλλάξτε τα προσωπικά στοιχεία σας χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα

Alpha 360 Web
Συνδεθείτε τώρα και απολαύστε μία μοναδική εμπειρία χρήσης, με περισσότερες δυνατότητες και λειτουργίες.
Alpha 360 Mobile
Αποκτήστε άμεση πρόσβαση στον λογαριασμό σας και εκτελέστε εύκολα και γρήγορα συναλλαγές οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεστε, από το κινητό ή το tablet σας.
Alpha 360 ATM
Πραγματοποιήστε βασικές συναλλαγές όλο το 24ωρο στις αναβαθμισμένες Αυτόματες Ταμειακές Μηχανές (ΑΤΜ), γρήγορα και με ασφάλεια.
 
Alpha 360 API
Γνωρίστε το open banking, πειραματιστείτε με εργαλεία και εφαρμογές λογισμικού και αναπτύξτε εφαρμογές και υπηρεσίες προς τους πελάτες της Alpha Bank.
Alpha SecureCode
Η ηλεκτρονική υπηρεσία Alpha SecureCode σας προστατεύει από μη εξουσιοδοτημένες ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Ψηφιακά Πορτοφόλια
Γνωρίστε κι εσείς τον εύκολο και ασφαλή τρόπο συναλλαγών.
Online Προϊόντα
Αποκτήστε online τα τραπεζικά σας προϊόντα, εύκολα και γρήγορα.
Online εγγραφή

Εγγραφείτε τώρα Online στο Alpha 360 Web από το κινητό σας! Κατεβάστε την εφαρμογή και συνδεθείτε εύκολα και γρήγορα!

  • Support Center
  • Στάδια Επεξεργασίας Παραπόνων

Στάδια Επεξεργασίας παραπόνων

Με την υποβολή του παραπόνου ή του θέματος που σας απασχολεί στην Yπηρεσία Customer Advocacy της Τράπεζας, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

1.  Παραλαβή παραπόνου

Ο  πελάτης μπορεί να υποβάλει/αποστείλει το παράπονό του μέσω των καναλιών/διαύλων επικοινωνίας που προσφέρουμε:

  • Μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ  

  • Μέσω της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής του Alpha 360 Web  αποστέλλοντας μήνυμα μέσω της επιλογής Secure Email

  • Μέσω του δικτύου καταστημάτων μας.
     

2.  Γνωστοποίηση παραλαβής του παραπόνου

Μετά την υποβολή του παραπόνου, ο πελάτης λαμβάνει ενημέρωση από την Υπηρεσία Customer Advocacy το αργότερο μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα ότι το αίτημα του έχει παραληφθεί και τυγχάνει αξιολογήσεως.
 

3.  Διερεύνηση και Επίλυση θέματος

Η Υπηρεσία Customer Advocacy διερευνά το παράπονο σε συνεργασία με τις ανά περίπτωση αρμόδιες Υπηρεσίες της Τράπεζας, αναλόγως της φύσης του παραπόνου. Η διερεύνηση αποσκοπεί στην απάντηση στο παράπονο με δίκαιη και ακέραιη προσέγγιση του ζητήματος.

4.  Απάντηση στο παράπονο

Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης του παραπόνου, αποστέλλεται γραπτή απάντηση στον πελάτη. Στόχος μας είναι η αποστολή τεκμηριωμένης απάντησης το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή του παραπόνου. Εάν απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, λόγω πολυπλοκότητας της υποθέσεως σας θα ενημερωθείτε εγκαίρως από την Τράπεζα για την αιτία της καθυστέρησης και τον εκτιμώμενο χρόνο απάντησης.

Η Υπηρεσία Customer Advocacy
 της Τράπεζας θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη της υποθέσεως σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει με γραπτή επιστολή η οποία θα αποστέλλεται μέσω e-mail ή φυσικού ταχυδρομείου.

Διαφωνώ με την απάντηση/ λύση που μου παρουσιάζετε/ προτείνετε.

Εσείς αποφασίζετε εάν θα αποδεχθείτε την απάντηση/λύση που σας προτείνουμε. Σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση που θα λάβετε από την Τράπεζα ή αν περάσουν 3 μήνες από την ημερομηνία γνωστοποίησης παραλαβής του παραπόνου και δεν έχετε λάβει σχετική απάντηση, έχετε τη δυνατότητα εντός 12 μηνών να απευθυνθείτε σε οποιονδήποτε εγκεκριμένο Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Καταναλωτικών Διαφορών (ΕΕΔ).

Εγκεκριμένοι Φορείς ΕΕΔ

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή του Εμπορίου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, πατήστε εδώ.