Πιστωτικές Κάρτες
Eπωφεληθείτε από το μοναδικά Προγράμματα Επιβραβεύσεως της Alpha Bank και απολαύστε προνόμια από την πρώτη κιόλας αγορά σας.
Χρεωστικές κάρτες
Κάντε την καθημερινότητά σας πιο απλή και εύκολη, χαρίστε Bonus στις συναλλαγές σας.
Προγράμματα Επιβράβευσης Καρτών
Γνωρίστε έναν κόσμο μοναδικών προνομίων και υπηρεσιών, που σας χαρίζουν τα Προγράμματα Επιβραβεύσεως των καρτών Alpha Bank.
Υπηρεσίες Καρτών
Γρήγορες πληρωμές, μεγαλύτερη ασφάλεια και άμεση ενημέρωση με τις υπηρεσίες των καρτών Alpha Bank.
Χρήσιμες Πληροφορίες για τις Κάρτες
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
Ψηφιακά Πορτοφόλια
Γνωρίστε κι εσείς τον εύκολο και ασφαλή τρόπο συναλλαγών.
Ταξιδιωτική Ασφάλεια
Ασφαλιστικές Καλύψεις με τις κάρτες της Alpha Bank
Νέα & Προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
Alpha e-Statements
Ενημερωθείτε για τις μηνιαίες κινήσεις των τραπεζικών προϊόντων σας στην Alpha Bank με τα δωρεάν ηλεκτρονικά αντίγραφα Alpha e-statements, δημιουργώντας το δικό σας ηλεκτρονικό αρχείο.
Ενημέρωση Στοιχείων Πελάτη

Αλλάξτε τα προσωπικά στοιχεία σας χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα

Alpha 360 Web
Συνδεθείτε τώρα και απολαύστε μία μοναδική εμπειρία χρήσης, με περισσότερες δυνατότητες και λειτουργίες.
Alpha 360 Mobile
Αποκτήστε άμεση πρόσβαση στον λογαριασμό σας και εκτελέστε εύκολα και γρήγορα συναλλαγές οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεστε, από το κινητό ή το tablet σας.
Alpha 360 ATM
Πραγματοποιήστε βασικές συναλλαγές όλο το 24ωρο στις αναβαθμισμένες Αυτόματες Ταμειακές Μηχανές (ΑΤΜ), γρήγορα και με ασφάλεια.
 
Alpha 360 API
Γνωρίστε το open banking, πειραματιστείτε με εργαλεία και εφαρμογές λογισμικού και αναπτύξτε εφαρμογές και υπηρεσίες προς τους πελάτες της Alpha Bank.
Alpha SecureCode
Η ηλεκτρονική υπηρεσία Alpha SecureCode σας προστατεύει από μη εξουσιοδοτημένες ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Ψηφιακά Πορτοφόλια
Γνωρίστε κι εσείς τον εύκολο και ασφαλή τρόπο συναλλαγών.
Online Προϊόντα
Αποκτήστε online τα τραπεζικά σας προϊόντα, εύκολα και γρήγορα.
Online εγγραφή

Εγγραφείτε τώρα Online στο Alpha 360 Web από το κινητό σας! Κατεβάστε την εφαρμογή και συνδεθείτε εύκολα και γρήγορα!

  • Support Center
  • Συνήθη Ερωτήματα για την Υποβολή παραπόνων

Συνήθη Ερωτήματα για την Υποβολή παραπόνων

Για ποια θέματα μπορώ να απευθύνομαι στην Υπηρεσία Customer Advocacy;
Στην Υπηρεσία Customer Advocacy μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε πελάτης μας αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στο πλαίσιο της σχέσεως του με την Τράπεζα ή δεν έχει μείνει ικανοποιημένος από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. 


Πρέπει να υποβάλω το παράπονο μου μόνον εγγράφως;
Έχετε πάντοτε τη δυνατότητα προφορικής υποβολής του παραπόνου σ’ ένα από τα Καταστήματα της Τράπεζας. Ωστόσο, εφόσον επιθυμείτε την αναλυτική καταγραφή του θέματος που σας απασχολεί, υποβάλλοντας εγγράφως το αίτημα σας μέσω της ιστοσελίδας μας ή με φυσική αλληλογραφία, διασφαλίζετε τη λήψη λεπτομερούς απαντήσεως στο σύνολο των από μέρους σας περιγραφόμενων σημείων.


Πρέπει να υποβάλω το αίτημα μου αυτοπροσώπως;
Ναι, για λόγους ταυτοπροσωπίας επιλέγοντας μεταξύ των διαθέσιμων τρόπων επικοινωνίας. Σε ειδικές περιπτώσεις ισχύει η εκπροσώπηση μέσω πληρεξούσιου εφόσον συντρέχουν οι εκάστοτε προβλεπόμενες νόμιμες προϋποθέσεις.


Μπορεί η Υπηρεσία Customer Advocacy να είναι αντικειμενική και αμερόληπτη;
Τα Στελέχη μας διαθέτουν μεγάλη εμπειρία και είναι σε θέση να διερευνήσουν και να αξιολογήσουν σε βάθος το κάθε ζήτημα που μπορεί να σας απασχολήσει. Στόχος μας είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη απάντηση μας με τη λεπτομέρεια και τη σαφήνεια που απαιτείται, και σύμφωνα με το κανονιστικό και θεσμικό πλαίσιο που διέπει την τραπεζική εξυπηρέτηση.


Διαφωνώ με την απάντηση λύση που μου παρουσιάζετε/προτείνετε.
Εσείς αποφασίζετε εάν θα αποδεχθείτε την απάντηση/ λύση που σας προτείνουμε. Στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση που θα λάβετε από την Τράπεζα ή αν περάσουν 3 μήνες από την ημερομηνία γνωστοποίησης παραλαβής του παραπόνου χωρίς να έχετε σχετική απάντηση, έχετε τη δυνατότητα εντός 12 μηνών να απευθυνθείτε σε οποιονδήποτε εγκεκριμένο Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Καταναλωτικών Διαφορών (ΕΕΔ).
 
Εγκεκριμένοι Φορείς ΕΕΔ
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή του Εμπορίου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας,  πατήστε εδώ.

Στοιχεία επικοινωνίας Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου
Διεύθυνση Γραφείου Φορέα: Κυπράνορος 15, 1061 ΛΕΥΚΩΣΙΑ 
Ταχυδρομική Διεύθυνση: Τ.Θ.25735, 1311 ΛΕΥΚΩΣΙΑ 
Τηλέφωνα: 22848900 (κεντρικός αριθμός)
Τηλεομοιότυπο (FAX): 22660584, 22660118
Ιστοσελίδα: www.financialombudsman.gov.cy


Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εξυπηρέτηση που μου παρείχατε.
Θα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς η αναγνώριση και η επιβράβευση της προσπάθειας μας. Μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να διατυπώσετε τα θετικά σας σχόλια και να μας τα αποστείλετε μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας.