Για ποια θέματα μπορώ να απευθύνομαι στην Υπηρεσία Customer Advocacy;
Στην Υπηρεσία Customer Advocacy μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε πελάτης μας αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στο πλαίσιο της σχέσεως του με την Τράπεζα ή δεν έχει μείνει ικανοποιημένος από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Πρέπει να υποβάλω το παράπονο μου μόνον εγγράφως;
Έχετε πάντοτε τη δυνατότητα προφορικής υποβολής του παραπόνου σ’ ένα από τα Καταστήματα της Τράπεζας. Ωστόσο, εφόσον επιθυμείτε την αναλυτική καταγραφή του θέματος που σας απασχολεί, υποβάλλοντας εγγράφως το αίτημα σας μέσω της ιστοσελίδας μας ή με φυσική αλληλογραφία, διασφαλίζετε τη λήψη λεπτομερούς απαντήσεως στο σύνολο των από μέρους σας περιγραφόμενων σημείων.
Πρέπει να υποβάλω το αίτημα μου αυτοπροσώπως;
Ναι, για λόγους ταυτοπροσωπίας επιλέγοντας μεταξύ των διαθέσιμων τρόπων επικοινωνίας. Σε ειδικές περιπτώσεις ισχύει η εκπροσώπηση μέσω πληρεξούσιου εφόσον συντρέχουν οι εκάστοτε προβλεπόμενες νόμιμες προϋποθέσεις.
Μπορεί η Υπηρεσία Customer Advocacy να είναι αντικειμενική και αμερόληπτη;
Τα Στελέχη μας διαθέτουν μεγάλη εμπειρία και είναι σε θέση να διερευνήσουν και να αξιολογήσουν σε βάθος το κάθε ζήτημα που μπορεί να σας απασχολήσει. Στόχος μας είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη απάντηση μας με τη λεπτομέρεια και τη σαφήνεια που απαιτείται, και σύμφωνα με το κανονιστικό και θεσμικό πλαίσιο που διέπει την τραπεζική εξυπηρέτηση.
Διαφωνώ με την απάντηση λύση που μου παρουσιάζετε/προτείνετε.
Εσείς αποφασίζετε εάν θα αποδεχθείτε την απάντηση/ λύση που σας προτείνουμε. Στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση που θα λάβετε από την Τράπεζα ή αν περάσουν 3 μήνες από την ημερομηνία γνωστοποίησης παραλαβής του παραπόνου χωρίς να έχετε σχετική απάντηση, έχετε τη δυνατότητα εντός 12 μηνών να απευθυνθείτε σε οποιονδήποτε εγκεκριμένο Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Καταναλωτικών Διαφορών (ΕΕΔ).
Εγκεκριμένοι Φορείς ΕΕΔ
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή του Εμπορίου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, πατήστε
εδώ.
Στοιχεία επικοινωνίας Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου
Διεύθυνση Γραφείου Φορέα: Κυπράνορος 15, 1061 ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Ταχυδρομική Διεύθυνση: Τ.Θ.25735, 1311 ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Τηλέφωνα: 22848900 (κεντρικός αριθμός)
Τηλεομοιότυπο (FAX): 22660584, 22660118
Ιστοσελίδα:
www.financialombudsman.gov.cy
Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εξυπηρέτηση που μου παρείχατε.
Θα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς η αναγνώριση και η επιβράβευση της προσπάθειας μας. Μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να διατυπώσετε τα θετικά σας σχόλια και να μας τα αποστείλετε μέσω της
ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας.