• Call Center

Call Center

Καλέστε στο 8000-3333 για δωρεάν τοπικές κλήσεις και στο +357 22 888 333 εάν βρίσκεστε εκτός Κύπρου, για τα καθημερινά σας ερωτήματα.

Με ένα τηλεφώνημα, μπορείτε να ενημερώνεστε εύκολα και άμεσα, για πληροφορίες όπως το υπόλοιπό σας, συναλλαγές της κάρτας σας, καθώς και για υπηρεσίες μέσω Alpha 360.

Οι τηλεφωνικοί μας εκπρόσωποι, είναι στη διάθεσή σας για να σας ενημερώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης λειτουργεί από τις 07:45πμ μέχρι τις 17:00μμ, Δευτέρα έως Παρασκευή.

 



Βασικές ενότητες εξυπηρέτησης:

Πληροφορίες Καρτών

Ενεργοποίηση κάρτας
Επανέκδοση PIN (Pin by SMS)
Επανέκδοση κάρτας λόγω φθοράς
Δηλώσεις Απώλειας Κάρτας
Ενημέρωση για περιστατικά απάτης (fraud)
Θέματα που αφορούν Secure Web
Ερωτήματα που αφορούν τις συναλλαγές με κάρτα, υπόλοιπα πιστωτικής κάρτας, όρια καρτών, ποσό της επόμενης δόσης
Ερωτήματα σχετικά με ημερομηνία αποστολής κάρτας/ θέματα καθυστερήσεων παραλαβής καρτών
Ερωτήματα για ανανεώσεις καρτών, ετήσια συνδρομή κάρτας, ταξιδιωτική ασφαλεια
Κλείσιμο κάρτας
 
Πληροφορίες Alpha 360 Web και Alpha 360 Mobile

 
Ξεκλείδωμα κωδικών Alpha 360 – Αδυναμία σύνδεσης
Ανάκτηση/ Αλλαγή κωδικών Alpha 360 – Αδυναμία σύνδεσης
Ερωτήματα για SMS OTP
Πρώτο login – Αδυναμία σύνδεσης
Δημιουργία SMS alerts
Υποστήριξη σε θέματα που αφορούν Payroll και Mass Payments
Υποστήριξη για SEPA/SWIFT Transfer
Μη παραλαβή Push Notification
Διαχείριση λογαριασμού στο Alpha 360
Τροποποίηση ορίου αναλήψεων κάρτας
Τροποποίηση ημερήσιου ορίου συναλλαγών κάρτας
Παραγγελία βιβλιάριων επιταγών
 

Πληροφορίες Δικτύου Καταστημάτων
 
 
Γενικές Πληροφορίες σχετικά με προϊόντα (Δάνεια, Καταθετικά, Κάρτες κ.λπ)
Ωράριο Καταστημάτων
Υπόλοιπα Λογαριασμών
Ερωτήματα σχετικά με Δάνεια (Δόση, Υπόλοιπα, Καθυστερήσεις, επόμενη Δόση κ.τ. λ)
Ερωτήματα για Πιστώσεις εμβασμάτων /συντάξεων / επιδομάτων
Εισερχόμενος συμψηφισμός – Ερωτήματα για παρουσίαση επιταγής
Ερωτήματα για Πράξεις/ Χρεώσεις που δεν αναγνωρίζουν
Καταγραφή Παραπόνων