Πελάτες Alpha Bank
1) Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα σχετικά με τη μεταβίβαση της επιχειρηματικής δραστηριότητας της AstroBank;
Η νομική μεταβίβαση αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων μηνών. Μέχρι τότε, δεν αναμένεται καμία αλλαγή. Η πλήρης επιχειρησιακή ενοποίηση θα πραγματοποιηθεί εντός του 2026, με όλα τα στάδια να έχουν σχεδιαστεί ώστε να εξασφαλίσουν μια ομαλή και ασφαλή εμπειρία. Θα λαμβάνετε ενημερώσεις, συμπεριλαμβανομένων άμεσων επικοινωνιών, για να σας καθοδηγήσουν με σαφήνεια σε οποιαδήποτε απαραίτητη διαδικασία.
2) Γιατί η Alpha Bank Cyprus Ltd εξαγοράζει τις τραπεζικές δραστηριότητες της AstroBank;
Η εξαγορά της AstroBank αποτελεί στρατηγική κίνηση επέκτασης από την Alpha Bank Cyprus, με στόχο την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της και την ανάδειξή της σε μια ισχυρότερη και πιο ανταγωνιστική τραπεζική μονάδα στον κυπριακό τραπεζικό τομέα. Μέσω αυτής της συναλλαγής, η Alpha Bank Cyprus θα διευρύνει σημαντικά τη βάση των πελατών της και θα εδραιώσει τη θέση της ως η τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα στην Κύπρο.
3) Ποια είναι η AstroBank Cyprus Ltd;
Η AstroBank είναι αδειοδοτημένο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στην Κύπρο, που προσφέρει πλήρες φάσμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών. Η εξαγορά των δραστηριοτήτων της AstroBank ευθυγραμμίζεται πλήρως με τον στρατηγικό στόχο του Ομίλου Alpha Bank για ενίσχυση της παρουσίας του στην αγορά και της χρηματοοικοινομικής του θέσης στην Κύπρο με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη και δέσμευση προς την κυπριακή οικονομία.
4) Πρόκειται για συγχώνευση;
Όχι. Πρόκειται για μεταβίβαση επιχειρηματικής δραστηριότητας και όχι για νομική συγχώνευση. Η Alpha Bank Cyprus θα καταστεί ο αποκλειστικός νομικός κάτοχος των μεταβιβαζόμενων τραπεζικών δραστηριοτήτων.
5) Θα υπάρξει διακοπή υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της μετάβασης;
Όχι. Όλα τα συστήματα και οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να λειτουργούν ομαλά και χωρίς διακοπή. Εξειδικευμένες ομάδες μετάβασης θα σας διασφαλίσουν μια απρόσκοπτη εμπειρία.
6) Τι σημαίνει αυτό για εμένα ως πελάτη της Alpha Bank;
Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στον τρόπο που πραγματοποιείτε τις τραπεζικές σας συναλλαγές. Οι λογαριασμοί, οι κάρτες, τα δάνεια και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες σας συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.
7) Χρειάζεται να προβώ σε κάποια ενέργεια;
Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εσάς σε αυτό το στάδιο. Σε περίπτωση που υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στο μέλλον, θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως και θα σας παρέχουμε σαφείς οδηγίες σχετικά με τις επιλογές σας και τα επόμενα βήματα.
8) Πώς θα ενημερώνομαι για τις αλλαγές;
Θα λαμβάνετε ενημερώσεις μέσω των επίσημων καναλιών επικοινωνίας (π.χ. αναρτήσεις ειδοποιήσεων στο web/moblle banking, επιστολές, SMS, ανακοινώσεις στα καταστήματα ή στην ιστοσελίδα μας). Επιδιώκουμε πλήρη διαφάνεια καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, ώστε να εξασφαλιστεί ομαλή μετάβαση.
9) Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες;
Μπορείτε να απευθυνθείτε στον Υπεύθυνο Σχέσης σας, να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Alpha Bank Cyprus ή να καλέσετε τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών στο Call Centre στο 80003333 ή από το εξωτερικό στο +35722888333. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε σε κάθε βήμα.
Kοινοί Πελάτες (Alpha Bank/ AstroBank)
1) Είμαι πελάτης τόσο της Alpha Bank όσο και της AstroBank. Πώς θα επηρεαστώ;
Εάν είστε πελάτης και των δύο τραπεζών και τηρείτε λογαριασμούς, δάνεια ή κάρτες, μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες σας όπως συνήθως. Οι τραπεζικές σας σχέσεις με την Alpha Bank Cyprus και την AstroBank παραμένουν προς το παρόν ξεχωριστές και ανεπηρέαστες. Οποιεσδήποτε αλλαγές θα πραγματοποιηθούν μόνο μετά την ολοκλήρωση της νομικής διαδικασίας και με πλήρη συμμόρφωση προς την ισχύουσα νομοθεσία και τους σχετικούς κανονισμούς.
2) Έχω δάνεια ή πιστωτικές κάρτες και με τις δύο τράπεζες. Θα συνδυαστούν;
Όχι. Οι υφιστάμενες πιστωτικές σας διευκολύνσεις στην Alpha Bank Cyprus και στην AstroBank θα παραμείνουν ως έχουν, με τους τρέχοντες όρους. Κατά τη συστημική ενοποίηση, δεν θα προκύψει οποιαδήποτε ενοποίηση των δανείων ή των πιστωτικών καρτών σας. Οποιεσδήποτε μελλοντικές επιλογές ενοποίησης θα σας κοινοποιηθούν και θα πραγματοποιηθούν μόνο με τη δική σας συγκατάθεση. Οποιεσδήποτε αλλαγές θα γίνουν μόνο μετά την νομική ολοκλήρωση και με πλήρη συμμόρφωση προς την ισχύουσα νομοθεσία και κανονισμούς.
3) Θα χρειαστεί να χρησιμοποιώ δύο εφαρμογές ή κάρτες τραπεζών;
Ναι, προς το παρόν θα συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε ξεχωριστά τις πλατφόρμες, τις κάρτες και τις υπηρεσίες της Alpha Bank Cyprus και της AstroBank. Μετά τη μεταβίβαση, η Alpha Bank Cyprus ενδέχεται να ενοποιήσει τις υπηρεσίες για μεγαλύτερη ευκολία των πελατών. Οποιεσδήποτε ενημερώσεις ή απαιτούμενες ενέργειες θα σας κοινοποιηθούν εγκαίρως και με σαφήνεια.
Οποιεσδήποτε αλλαγές θα πραγματοποιηθούν μόνο μετά την νομική ολοκλήρωση και με πλήρη συμμόρφωση προς την ισχύουσα νομοθεσία και κανονισμούς.