Χρειάζεστε νέα κάρτα λόγω κλοπής, απώλειας, λήξης, φθοράς, λανθασμένων στοιχείων ή παρουσίαση μη εξουσιοδοτημένων συναλλαγών (fraud);
Η υπηρεσία αντικατάστασης κάρτας, σας επιτρέπει να καταχωρείτε το αίτημά σας εύκολα και άμεσα, είτε μέσω του Alpha 360 Web είτε από την εφαρμογή Alpha 360 Mobile.
Πριν την υποβολή του αιτήματός σας, παρακαλούμε λάβετε υπόψη τα εξής:
- Για λόγους ασφαλείας, η κάρτα σας θα απενεργοποιηθεί μόλις καταχωρήσετε το αίτημά σας στις περιπτώσεις κλοπής, απώλειας ή παρουσίασης μη εξουσιοδοτημένων συναλλαγών (fraud). Η χρήση της δεν θα είναι δυνατή μέχρι την παραλαβή της νέας κάρτας.
- Η επανέκδοση της κάρτας υπόκειται σε χρέωση, σύμφωνα με τις προβλέψεις του εκάστοτε Τιμολογίου Προμηθειών της Τράπεζας.
- Θα χρειαστεί να γνωρίζετε τον αριθμό της κάρτας που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε.
- Θα πρέπει να δηλώσετε το κατάστημα της Τράπεζας από το οποίο επιθυμείτε να παραλάβετε τη νέα κάρτα, εάν πρόκειται για αίτημα επανέκδοσης.
Αντικατάσταση της κάρτας σας μέσω Alpha 360 Web ως εξής:
- Συνδεθείτε στο Alpha 360 Web και επιλέξτε «Διαχείριση» κάτω από την ενότητα Κάρτες.
- Επιλέξτε από το αναπτυσσόμενο μενού το λόγο για τον οποίο θέλετε να αντικαταστήσετε την κάρτα σας.
- Επιλέξτε την κάρτα που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε.
- Συμπληρώνεται αυτόματα ο 16-ψηφιος αριθμός κάρτας ή η φιλική ονομασία της κάρτας (αν είναι καταχωρημένη), το ονοματεπώνυμο κατόχου κάρτα.
- Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που εμφανίζονται στην οθόνη είναι τα ορθά
- Στις περιπτώσεις που υπάρχει η δυνατότητα για επανέκδοση κάρτας, αν επιθυμείτε επιλέξτε «Ναι» και στην συνέχεια το Κατάστημα της Τράπεζας από το οποίο θα την παραλάβετε, διαφορετικά επιλέξτε «Όχι»
- Επιβεβαιώστε τα στοιχεία του αιτήματος και πατήστε στο κουμπί «Καταχώρηση» ούτως ώστε να σταλεί το αίτημα στο Κέντρο Καρτών για επεξεργασία και εκτέλεση.
Αντικατάσταση της κάρτας σας μέσω Alpha 360 Mobile ως εξής:
- Συνδεθείτε στο Alpha 360 Mobile και επιλέξτε την κάρτα που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε από την οθόνη επισκόπησης.
- Επιλέξτε «Ενέργειες» και στην συνέχεια «Επανέκδοση κάρτας».
- Θα μεταφερθείτε στην οθόνη με τα στοιχεία της κάρτας, 16-ψηφιος αριθμός κάρτας ή η φιλική ονομασία της κάρτας (αν είναι καταχωρημένη), το ονοματεπώνυμο.
- Επιλέξτε από το αναπτυσσόμενο μενού το λόγο για τον οποίο θέλετε να αντικαταστήσετε την κάρτα σας.
- Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που εμφανίζονται στην οθόνη είναι τα ορθά καταχωρημένα και πατήστε «Καταχώρηση».
- Το αίτημα σας έχει σταλεί στο Κέντρο Καρτών για επεξεργασία και εκτέλεση.