Τι πρέπει να κάνω αν κλαπεί ή χαθεί η κάρτα μου;
Για να δηλώσετε απώλεια ή κλοπή της κάρτας σας:
- Επικοινωνήστε με το Call Centre 800 11 800 (24 ώρες) ή στο +357 22 575555 (από εξωτερικό)
- Ή επισκεφθείτε οποιοδήποτε Κατάστημα της πρώην AstroBank
Τι κάνω σε περίπτωση που έχω ξεχάσει to PIN μου;
Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσετε το PΙΝ σας, μπορείτε να ζητήσετε επανέκδοση νέου κωδικού:
- Μέσω Call Centre στο 800 11 800 (24 ώρες) ή στο +357 22 575555 (από εξωτερικό), ή
- Σε οποιοδήποτε Κατάστημα της πρώην AstroBank.
Θέλω να λαμβάνω SMS/ Push Notification, κάθε φορά που χρησιμοποιώ την κάρτα μου;
Η διαδικασία ενεργοποίησης της συγκεκριμένης υπηρεσίας μπορεί να γίνει με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
- Μέσω Call Center καλώντας στο 800 11 800 (24 ώρες) ή στο +357 22 575555 (από εξωτερικό).
- Να επισκεφθείτε οποιοδήποτε Κατάστημα της πρώην AstroBank.
Έχω εντοπίσει μια ύποπτη συναλλαγή. Πώς πρέπει να ενεργήσω:
Για αμφισβήτηση συναλλαγής:
- Καλέστε αμέσως στο Call Centre 800 11 800 (24 ώρες) ή στο +357 22 575555 (εξωτερικό), ή
- Συμπληρώστε το Έντυπο Αμφισβήτησης Συναλλαγής και στείλτε το στην ηλεκτρονική διεύθυνση cardsfraudrisk@astrobank.com, ή
- Επισκεφθείτε οποιοδήποτε Κατάστημα της πρώην AstroBank.